torren360 black FINAL

Onderscheidende beeldcommunicatie die raakt en blijvend indruk maakt; daar staan wij voor.

Al 25 jaar lang leveren we highend corporate en reclame fotografie aan organisaties van klein tot groot. Onderscheidende beeldcommunicatie die raakt en blijvend indruk maakt; daar staan wij voor.

Het beste van 2 werelden
De komst van 360° graden fotografie is van enorm toegevoegde waarde! Het combineert onze expertise op fotografie en UX/UI vlak; een grote hoeveelheid interactieve mogelijkheden kunnen worden toegevoegd aan 360 panorama foto’s. 

 Stap 1 – 360° fotografie

We brengen je bedrijf tot leven met een interactieve tour van 360°. Geef bezoekers een snel en realistisch beeld van je bedrijf. Onze klanten zijn corporates, zorginstellingen, restaurants, gemeenten, projectontwikkelaars, architecten en verder vele ondernemers die trots zijn op hun bedrijf. Je versterkt met 360-graden fotografie het vertrouwen van je klanten.


Foto-punten

Meerdere 360° foto’s combineren we tot een virtuele tour. Foto-punten zijn knoppen of pijlen die verwijzen naar een volgende ruimte. Bezoekers van je website kunnen op die manier door je de locatie wandelen en rondkijken. 

 Stap 2 – Googlemaps/Streetview

We plaatsen de 360 graden virtuele tour voor je op Google Streetview, gekoppeld aan je bedrijfsaccount. Zo versterk je je vindbaarheid. Met Google Street View kunnen je klanten bij je rondwandelen, je interieur verkennen en interactief omgaan met jouw bedrijf alsof ze er echt zijn binnengestapt. Deze afbeeldingen worden niet alleen weergegeven op Google Maps, je kunt de tour ook makkelijk insluiten op je eigen website en social media.

Uit onderzoek blijkt: 

  • Wanneer consumenten naar bedrijven zoeken, gebruiken ze in 44% van de gevallen een kaartproduct
  • Vermeldingen met een virtuele rondleiding wekken 2x zo vaak interesse!
  • Gemiddeld genomen leidt 41% van deze zoekopdrachten tot een locatiebezoek
  • Vermeldingen met foto’s en tours motiveren klanten in 29% van de gevallen om een aankoop te doen.

 Stap 3 – Virtuele tours (interactief en VR)

Nu we de tour (van stap 1 en 2) voor je hebben gemaakt, kunnen we ook informatiepunten voor je toevoegen. Op een interactieve manier alles over je merk of organisatie vertellen of een bezoeker volledig onderdompelen in een audiovisuele belevenis! Geef je virtuele tour meer betekenis en houd hem langer interessant door interactieve elementen. Door in de tour op de informatiepunten te klikken verschijnt een veld met bijv. afbeeldingen, een video, een weblink, tekst en/of audio.

‘Last but not least’ 
We kunnen de gehele tour omzetten naar Virtual Reality modus, bijvoorbeeld geschikt voor de Google Cardboard VR bril.

 Mogelijke informatiepunten

Korte video’s zijn een ideale manier om op een leuke manier iemand voor te stellen, een handeling uit te leggen of wat achtergrondinformatie te geven.
Een veelgebruikte manier om 360° foto’s aan elkaar te koppelen is door gebruik te maken van miniatuur-afbeeldingen. Zo kan de bezoeker snel doorklikken naar de ruimte die hij of zij wil bekijken. In plaats van afbeeldingen kun je ook kiezen voor een tekstmenu.
Het is mogelijk om een voice-over toe te voegen om op een natuurlijke manier informatie over te brengen. Een voice-over kun je zelf aanleveren, maar wij kunnen deze ook voor je verzorgen.
Onze virtuele tours zijn eenvoudig te implementeren op je eigen website. Je hoeft alleen de insluitcode op je website te plakken.
Iedere tour heeft standaard virtual-reality-ondersteuning: of je nou gebruikt maakt van een Google Cardboard of een Oculus Quest.
We kunnen verschillende info buttons met weblinks voor je plaatsen. Zo’n weblink kan verwijzen naar je eigen website, je webshop, naar websites van je leveranciers; de mogelijkheden zijn divers!

Benieuwd hoe we 360° fotografie kunnen toepassen voor jouw onderneming?

Stuur gerust een e-mail